drugie
Brak obsługi Adobe Flash
Brak obsługi Adobe Flash
Brak obsługi Adobe Flash
Brak obsługi Adobe Flash
Brak obsługi Adobe Flash
Brak obsługi Adobe Flash

Dieta

Dieta warzywa owoce Prawidłowy  sposób odżywiania się jest głównym czynnikiem usprawniającym adaptacje w  treningu sportowym  i zdrowotnym. Dieta osób aktywnych fizycznie swoim składem nie powinna zbyt mocno odbiegać o ogólnych zaleceń dietetycznych. Musi  przede wszystkim pokryć zwiększone zapotrzebowanie na energie oraz na składniki budulcowe i regulujące. Intensywny wysiłek fizyczny powoduje wytrącenie organizmu ze stanu równowagi (homeostazy).  W celu szybkiego powrotu do normy jak również zwiększenia możliwości wysiłkowych organizmu niezbędne jest przeprowadzenie odpowiedniej regeneracji żywieniowej.  Prawidłowe odżywianie usprawnia utratę tkanki tłuszczowej oraz pomaga zwiększyć ilość tkanki mięśniowej co zapewnia atrakcyjny i sportowy wygląd naszego ciała.

Zapotrzebowanie na energię i składniki odżywcze w diecie osób aktywnych fizycznie jest dość zróżnicowane i uzależnione od wielu czynników jak: rodzaj i czas trwania wysiłku, jego charakter i intensywność. Nie bez znaczenia również jest wiek osoby, stan jej zdrowia oraz poziom wytrenowania. Zanim jednak zostanie wdrożony wyspecjalizowany plan żywienia, dopasowany do indywidualnych wymagań organizmu, w pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę na podstawowe zasady żywieniowe zapewniające utrzymanie odpowiedniej kondycji fizycznej i zdrowotnej.

Nasi specjaliści z dziedziny żywienia ułożą dla Ciebie specjalny jadłospis, po którym efekty będą oszołamiające, pomożemy Ci uzyskać  założone cele.
Sprawdz naszą ofertę i zadzwoń już dziś!


Masz problem z utratą lub utrzymaniem swojej wagi? Rozwiąż swój problem już dziś!

  • Zmotywuj się kimś  - Nie ćwicz sam!
  • Wytrwaj: Czy nie warto się postarać, żeby dobrze wyglądać
  • Pokonaj swoje słabości: Usuń z widoku smakołyki i słodycze
  • Pozbądź się długoletnich nawyków: Wyeliminuj je, zanim będzie za późno, kiedy staną się już nie do pokonania!
  • Według mediów i reklam odchudzanie jest pozornie prostą sprawą: Nie wierz w to, odchudzanie nie polega na cudach, ale tkwi w Tobie samym!
  • Znajdź dostatecznie silną motywację: Nie musisz się stać od razu maniakiem fitnessu czy kulturystą, ale możesz zbliżyć się formą do tych, którzy już osiągnęli sukces. Raz na tydzień zważ się i kontroluj swoje postępy przed lustrem.


Wystrzegaj się błędów:

  • Brak regularności odżywania oraz zbyt mała liczba posiłków.
  • Obfite posiłki w porze wieczorowej i niedojadanie w ciągu dnia.
  • Nie jedzenie śniadań.
  • Nieprawidłowe komponowanie posiłków.
  • Zbyt mało warzyw.
  • Spożywanie słodyczy, przetworzonych potraw mącznych oraz napojów słodzonych i soków owocowych.
  • Pojadanie.
  • Zbyt szybkie jedzenie posiłków.
  • Zbyt mało dobrych jakościowo produktów wysokobiałkowych.
  • Nieprawidłowa regeneracja po treningowa.
  • Zbyt mało wody.